Parijs
Tijdens deze trip bezoeken we niet alleen het Disneyland Resort, maar hebben we ook tijd om wat van de prachtige stad Parijs te zien. Meer info over wat we kunnen verwachten vind je HIER.
Tijdens deze trip bezoeken we niet alleen het Disneyland Resort, maar hebben we ook tijd om wat van de prachtige stad Parijs te zien. Meer info over wat we kunnen verwachten vind je HIER.
Tijdens deze trip overnachten we in een leuk hotelletje te oosten van Parijs, vlakbij het Disneyland Resort. Meer info over Hotel Campanile vind je HIER.
Disneyland Parijs is een themeparkresort dat al jaren lang op mijn verlanglijstje staat om eens te bezoeken. Nu in 2014 dient zich dan eindelijk deze mogelijkheid aan. De trip die ik wil gaan maken begin augustus beslaat 4 dagen, waarvan 2 reisdagen zijn gecombineerd met een kort bezoek aan enkele…
Europa Park zo volgens Parkerlebnis.de de naam “Rulantica” vast hebben laten leggen. Dit zou de naam kunnen worden voor een nieuwe attractie of show. Maar er gaan zelfs geruchten dat dit wel eens de naam zou kunnen gaan worden voor het toekomstige waterpark. Momenteel is er nog geen verdere informatie…
Er is meer informatie bekend over de coaster welke in het nieuwe Ferrari Land themagebied zal komen welke PortAventura vorige maand heeft aangekondigd. Het laatste nieuws over de achtbaan in dit themagebied is dat deze baan de naam “The Formula” zal gaan krijgen.De achtbaan zal 100+meter hoog worden en de…
Eigenlijk wilde ik al in 2013 een bezoek brengen aan Barcelona en Salou, dit in combinatie met Madrid. Maar uiteindelijk is het gebleven bij een weekje Madrid. Maar in 2016 staan Barcelona en Salou hopelijk alsnog op het programma. Dit voornamelijk vanwege de geweldige toevoeging van het Ferrari Land aan…
Geweldig goed nieuws om met jullie te delen vandaag! PortAventura en Ferrari zullen Ferrari Land openen in 2016.Dit nieuwe themagebied (Verwachte opening in 2016) zal het enige Ferrari theme park in Europa worden en zal een investering van meer dan €100 million vergen. Ferrari Land zal gebouwd worden op een…
Als ik in Madrid ben zal ik zeer waarschijnlijk alleen van het openbaar vervoer gebruik maken om bij de verschillende bestemmingen te kunnen komen die ik wil bezoeken.Maar welke bus of metro lijnen moet ik dan hebben en waar moet ik uitstappen? Om bij Parque de Atracciones de Madrid en…