De opening van TwentyNine’s bij PortAventura

Met als doel een jonger publiek aan te trekken, een van de huidige zwakke punten van het Spaanse voetbal, heeft de League vanmiddag haar alliantie met Port Aventura World en het bedrijf Kosmos van Gerard Piqué gelanceerd. De eerste stap, de inhuldiging van het eerste thematische restaurant gewijd aan de wedstrijd, TwentyNine’s, dat het hele jaar open zal zijn in het toeristenoord van de Costa Daurada, en de creatie van een innovatief videospel (The Beat Challenge). Via een applicatie die bezoekers van het attractiepark op hun mobiel kunnen downloaden, biedt de game dankzij augmented reality de mogelijkheid om te dribbelen of te slaan met de sterren van het Spaanse voetbal terwijl ze genieten van de attracties.

Het is pas de eerste fase van een totale investering die in drie fasen de 140 miljoen zal bereiken. “Als alles goed gaat, zal het eindigen met een La Liga-pretpark”, zei Javier Tebas. Het nieuwe park zal de Ferrari Land-filosofie volgen, gewijd aan de Formule 1 en het legendarische team in hetzelfde resort.

Een video van de opening van het restaurant en de launch van de game

En nog een uitgebreide video met beelden van het interieur van het restaurant

En nu ook nog een kort overzicht van de prijzen die gevraagd worden in het restaurant voor de verschillende gerechten:
Voorgerechten tussen € 5,5 en € 10,5 -> € 16,5 een bord Iberische ham
Salades tussen € 9,5 en € 13,9
Broodjes en sandwiches tussen € 13,5 en € 15,9
Hoofdgerecht tussen € 11,9 en € 22,5 (€ 22,5 per entrecote, prijs hetzelfde als in elk ander restaurant)
Desserts tussen € 5,50 en € 6,50

Meer info: https://www.laliga29s.com/restaurante/laliga-twentynines-portaventuraworld

Reacties zijn gesloten.